Ανάρτηση KYB και Eibah Pro Kit

Ήρθε η ώρα να αναρτηθεί η ανάρτηση για την ανάρτηση (του mx5)
Έγινε η επιλογή να κατέβει 3 πόντους, και μιας και έγινε και η αλλαγή ελαστικών σε Dunlop, ήρθε η στιγμή να αλλαχθούν ελατήρια και αμορτισέρ.
Ελατήρια eibah pro kit και αμορτισέρ gas a just KYB.
http://www.kyb-europe.com/shocks-gas-ajust.html

http://eibach.com/america/en/performance-suspension/performance-springs/pro-kit

Αλλά….

Πάντα υπάρχει ένα αλλά. Το μπροστά μέρος του miata ήταν 3 πόντους επάνω από το πίσω. Με λίγα λόγια σούζα το αμάξι. Σαν κάτι alfa romeo julia των 70s. Μετά από εξονυχιστική έρευνα (google) βρήκα στο site του Goodwin την απάντηση.

TorqueRearΠρέπει να έχεις χαλαρές αυτές τις βίδες, να κάνεις μια βόλτα (προσεχτικά) ώστε να πατήσουν τα σινεμπλόκ και μετά να σφίξεις.

Et voila!!! Τέρμα οι σούζες. Το αμάξι ήρθε στα ίσια του!!!

Διαφορά είδα στα κρατήματα, και σε συνδυασμό με τα νέα λάστιχα είναι τρένο το αμάξι. Χωρίς να έχει σφίξει ιδιαιτέρα στο ταξίδι, στις στροφές έχασε εκείνες τις υπερβολικές κλίσεις. Με μπλοκέ, νέα ανάρτηση και λάστιχα το αμάξι είναι κάτι παραπάνω!!!